Våre ansatte

bilde Dag

Dag Pleym

kiropraktor DC, BSc (Chiro), MNKF

Etablerte Mjøsen kiropraktorklinikk på Moelv i august 2002. Jobbet før dette fem år på Lillehammer. Kiropraktor Dag Pleym har med tiden fått en bred erfaring med å behandle mange typer problemstillinger. Alt fra nyfødte spebarn, sportsskader, og dagligdagse plager i den brede befolkningen.

Utdanningen startet ved Universitetet i Odense, Danmark, for så og avsluttes ved Anglo-European College of Chiropractic i Bournemouth, England. Dag Pleym er autorisert som kiropraktor i Norge, og er et fullverdig medlem av Norsk Kiropraktorforening.

bilde Anne Lise

Anne Lise Andersen         Rønningen

Kiropraktor MNKF

Anne Lise er utdannet fra Syddansk Universitet Odense, Danmark og har jobbet som kiropraktor siden 2014.

Anne Lise har erfaring med å behandle pasienter i alle aldre, inkludert nyfødte og gravide. Hun har særlig interesse for å jobbe med pasienter med hodepine, svimmelhet og smerter og funksjonsfeil i ankler og føtter i tillegg til de «vanlige» plagene en kiropraktor behandler. Anne Lise anvender ulike behandlingsteknikker i sin oppfølging av pasientene, herunder leddbehandling, ulike muskulære teknikker, dry needling/tørrnåling, laser, trykkbølge, graston. I tillegg gis oftest tips og råd om fysisk aktivitet, spesifikke øvelser og tiltak du kan gjøre selv for å få en bedre hverdag med bedre livskvalitet og mindre smerter. Hun gjør det hun kan for å se helheten i dine plager og din hverdag.

Anne Lise vektlegger faglig oppdatering, og gjennomfører regelmessig kurs, samt at det mange ganger er viktig med tverrfaglig vurdering og oppfølging av pasientene.

bilde Agata (1)

Agata Mikus

Fysioterapeut

Agata har master i fysioterapi fra University School of Physical Education (AWF) i Krakow. Hun har mange års erfaring fra arbeid som fysioterapeut både i Polen og i Norge.

Agata er opptatt av å se helheten i kroppen for å finne årsak til plagene dine, og tilpasser behandlingen for at du skal oppnå best mulig funksjon.

Agata behandler alle typer lidelser, og er genuint opptatt av kvinner og kvinnehelse. Hun har blant annet tilegnet seg god kompetanse på behandling av bekkenbunnsplager, fysioterapi ved delte magemuskler, fysioterapi som behandling for smerter forbundet med endometriose, og fysisk aktivitet i svangerskap og etter fødsel.